13. září 2013

13.09.2013 Harvest festival

O víkendu proběhnou hradecké Dožínky a Mišák měl slíbeno, že jestli nebude pršet, pojedeme odpoledne na kolotoče, které tam při té příležitosti přijely. Pravda, odjížděli jsme odpoledne za vydatného deště, ale bylo vidět, že je to jen nad námi, zato nad městem bylo modro. Tak jsme to riskli. A vyšlo nám to.
Nejvíc se Mišák těšil na horskou dráhu, kterou jsem mu minule (když jsem sebou měla Matese v nosítku) odepřela. Drncalo to příšerně, ale jinak dobrý. Dál nás nalákala chobotnice, co stála jen vedle - dvojitě se točící sedačky vypadaly zábavně. No, přiznám se, když se to rozjelo, měla jsem namále, pojem "blicí atrakce" málem dostál svému jménu. Nakonec jsem to přežila, ale odmítala jsem cokoliv dalšího houpacího. Přece jen už člověk není nejmladší, kde jsou ty časy, kdy bych na podobnou bejkárnu šla klidně třikrát za sebou... Ale dali jsme pak ještě autodrom (Mišák řídil), lochnesku (Mišák sám) a pak ještě Jungle Kinga (takový velký třípatrový zábavný bludiště, trochu jako dráhy v místním Tongu). Cestou k autu ze mě vymámil ještě balónek se Spidermanem, želví přívěšek a vafli. A pětikilo v čoudu... :D

2 komentáře: