30. srpna 2014

30.8.2014 95

Jak jsem už nakousla, o víkendu se konala velká rodinná "slezina" u příležitosti babinčiných narozenin. Pětadevadesátých! Neskutečné číslo.
Byl to nabitý den. Čtyřhodinová cesta, slavnostní oběd s veselým kvízem (poznávání zúčastněných podle fotek z dětství "Kdo to je? To jsem já?? Já jsem se nepoznal!"), blbnutí (nejenom) s dětma na hřišti (pokusila jsem se hrát nohejbal a docela to byla švanda :)), podvečerní grilování, spousta piv a dvouhodinové ukládání dětí. Ale byla to sranda být zase jednou všichni pohromadě a babinka z toho měla radost - a to bylo to hlavní.
Mimochodem, Matýsek si babinku nesmírně oblíbil a rozšířil si slovní zásobu o "babika, babika!". :)

3 komentáře:

  1. Nepoznat se na fotce z dětství, to už je špatný... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, to byl můj brácha, expert... Hlavně ale všichni ostatní ho poznali, pochopitelně :D

      Vymazat