8. prosince 2014

8.12.2014 Teeth control

Nastala předvánoční doba preventivních kontrol - po půl roce jsme šli celorodinně zase k zubařce. Mišák, ač si poslední dobou čistí zuby zdánlivě poctivě, tak má druhej kaz. Matěj pro jistotu vůbec pusu neotevřel, pokud nepočítám ty jeho závěrečné ultrarychlé pokusy (asi jako kapr ve vodě) ve snaze dostat přislíbený bonbón (ano, vím, lehce kontraproduktivní odměna :)). To máme zase skóre...
Ovšem nejlepší je vždycky závěrečné domlouvání další návštěvy - zubařka pokaždý vypadá, že ji upřímně překvapí, že chceme rovnou objednat na příště. Ačkoliv jsem jí už několikrát vysvětlovala, že se jí dá strašně těžko dovolat. Tak nás nakonec objednala - ovšem doma jsem zjistila, že daný den je sobota. Takže jsem si ve finále moc nepomohla... :D

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. No, jak chodíme pravidelně v prosinci, tak vždycky tvrdí, že ještě nemá diář na novej rok a odvozuje to jen tak z hlavy. A mě nenapadlo to zkontrolovat na mobilu, věřila jsem jí... :)

      Vymazat
  2. Řekla si, to máte za trest :D Ale já se taky vždycky objednávám rovnou na příště. Teď mě to čeká hned první lednové pondělí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My právě chodíme prosinec/červen, tak se snad do té doby dovolám... :D

      Vymazat